Świętowaliśmy 10. urodziny CandyTM!
Miniony piątek, 4 kwietnia, był dla nas wyjątkowym dniem – pełnym emocji, wzruszeń i okazji do świętowania. Dziękujemy za wszystkie życzenia od naszych klientek i twórczyń, które współpracują z CandyTM! Dziękujemy też za tysiące zamówień złożonych podczas urodzinowej promocji i miliony paczek, które mieliśmy okazję przygotować przez ostatnie 10 lat!
Dziękujemy naszym cudownym klientkom!
To właśnie Wam – naszym klientkom – chcemy podziękować najbardziej. Od lat darzycie nas zaufaniem i wybieracie CandyTM, a Wasze zaangażowanie podczas urodzinowej akcji promocyjnej przerosło nasze oczekiwania. Ilość zamówień dorównała tej z Black Friday! Jesteśmy ogromnie wdzięczni za każde życzenie i ciepły komentarz, który do nas trafił. To dla nas najlepsza motywacja, by tworzyć kolekcje, które Was zachwycą. Mamy nadzieję, że urodzinowy baner z Karoliną – twarzą naszego sklepu – również przypadł Wam do gustu!
Dziękujemy influencerkom za moc życzeń!
Urodzinowe niespodzianki nie kończyły się na życzeniach od klientek. Influencerki, które na co dzień śledzą naszą markę, także nas nie zawiodły! Dziękujemy za wszystkie relacje i posty z życzeniami – śledziliśmy je z ogromną radością! To dzięki Wam nasze klientki zyskują modowe inspiracje, które nadają ich stylizacjom niepowtarzalny charakter. Szczególne podziękowania kierujemy do wyjątkowych twórczyń: Adrianny Strzałki, Anny Dydzik, Anny Panasiuk, Darii Świerczyńskiej, Edyty Jankiewicz-Trochonowicz, Joanny Sali, Joanny Skiby, Justyny Gabrowskiej, Katarzyny Bijak, Klaudii Ligenzy, Natalie Gąsiorek, Nikoli Klimas i Patrycji Nowickiej. Dziewczyny – jeszcze raz wielkie dzięki!
10 lat rozwoju CandyTM
Za nami dekada intensywnej pracy i ogromnych zmian. Przeszliśmy długą drogę – od małego sklepu odzieżowego do rozpoznawalnej marki, którą pokochały miliony. W tym czasie kilkukrotnie zmienialiśmy logo, odświeżaliśmy wygląd sklepu i wprowadzaliśmy innowacje, które stały się kamieniami milowymi w naszym rozwoju. Rozbudowa konta klienta, aplikacja PWA czy zakładka "Get The Look" to tylko niektóre z nich. Przed nami kolejne lata wyzwań i ambitnych celów – nie zamierzamy zwalniać tempa. Trzymajcie za nas kciuki!