Zwroty i reklamacje
Zamówiłaś niewłaściwy rozmiar? A może nie odpowiada Ci fason? Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, zgodnie z prawem możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Jeżeli natomiast otrzymałaś towar uszkodzony lub niezgodny z umową, masz prawo złożyć reklamację. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie
Jak dokonać zwrotu?
To bardzo łatwe – wystarczą 3 kroki:
1. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do zamówienia.
2. Starannie zapakuj zwracany towar (nieużywany i czysty!) z dołączonym formularzem zwrotu i dowodem zakupu. Formularz możesz również przesłać na adres e-mail: zamowienia@candytm.pl.
3, Odeślij go na swój koszt na adres:
Candy Wojciech Czyżowicz
ul. Karolinowska 72
97-300 Piotrków Trybunalski
lub skorzystaj z opcji Szybkiego Zwrotu przez Paczkomat – informację, jak to zrobić, znajdziesz obok.
W ciągu 14 dni od otrzymania paczki zwrócimy Ci pieniądze.
Szybki Zwrot przez Paczkomat
Nadaj zwrot w dowolnym paczkomacie
1. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do zamówienia.
2. Wejdź na stronę: https://szybkiezwroty.pl/candytm i wypełnij formularz Szybkie Zwroty.
3. Paczkę z dołączonym formularzem zwrotu CandyTM nadaj w dowolnym Paczkomacie. Kod nadania otrzymasz na podany przez Ciebie numer telefonu. Na ekranie Paczkomatu wybierz kolejno: Zaczynamy, a następnie Nadaj paczkę. Następnie wpisz kod nadania. Włóż paczkę do skrytki, która się otworzy, zamknij i gotowe!
4. Koszt nadania Szybkiego Zwrotu przez Paczkomat wynosi 10 zł. Kwota zostanie odliczona od wartości zwracanego towaru.
Ważne informacje o zwrotach
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Nie odbieramy przesyłek odesłanych za pobraniem i z odbiorem osobistym w Paczkomacie lub innym punkcie odbioru.
- Zwrot pieniędzy przekażemy w ciągu 14 dni od otrzymania paczki ze zwracanym towarem w ten sam sposób, w jaki dokonano wpłaty. W przypadku paczek pobraniowych dokonamy przelewu na wskazany w formularzu numer konta.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za przesłane do nas towary, które nie zostały zakupione w CandyTM.
- W naszej ofercie znajdują się produkty zabezpieczone plombą - w momencie jej uszkodzenia nie podlegają one zwrotowi.
Jak złożyć reklamację?
Reklamacja w CandyTM to bardzo prosty proces:
1. Wypełnij formularz reklamacji. To ważne, bo jest on podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej.
2. Starannie spakuj reklamowany towar (powinien być czysty!) z dołączonym formularzem reklamacji i dowodem zakupu. Formularz możesz również przesłać na adres e-mail: zamowienia@candytm.pl z dołączonymi zdjęciami oraz opisem wady.
3. Odeślij go na swój koszt na adres sklepu:
Candy Wojciech Czyżowicz
ul. Karolinowska 72
97-300 Piotrków Trybunalski
Odniesiemy się do reklamacji maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia. Koszt odesłania produktu w ramach reklamacji ponosi Kupujący.
Co nie podlega reklamacji?
Sprawdź wytyczne
- Uszkodzenia mechaniczne, takie jak rozprucie, pęknięcie, rozciągnięcie, zmechacenie czy przetarcie
- Zafarbowanie/wybarwienie towaru
- Uszkodzenia elementów ruchomych: zamków, ekspresów, nap, guzików
- Uszkodzenia zdobień: cekinów, ćwieków, piór, broszek itp.
- Produkty niewłaściwie konserwowane i użytkowane niezgodnie z instrukcją umieszczoną na metce
- Pęknięcia nadruków
- Niewłaściwie dopasowany rozmiar i fason oraz różnice w wymiarach mieszczące się w zakresie ± 2 cm (w tym przypadku towar podlega zwrotowi w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia)
- Różnice między rzeczywistym wyglądem produktu a zdjęciem umieszczonym w sklepie, jeśli wynikają one z indywidualnych ustawień monitora (w tym przypadku towar podlega zwrotowi w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia)