Darmowa dostawa już od 299 zł   |   Dostawa Extraspeed 24h   |   Twisto, PayPo - kup, przymierz i zapłać w ciągu 30 dni

414K fanów

192K like

Wszystkie kategorie:
Wszystkie kategorie:
Obserwuj nas
Zamknij menu

Zwroty i reklamacje

Zamówiłaś niewłaściwy rozmiar? A może nie odpowiada Ci fason? Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, zgodnie z prawem możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Jeżeli natomiast otrzymałaś towar uszkodzony lub niezgodny z umową, masz prawo złożyć reklamację. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie

Jak dokonać zwrotu?

To bardzo łatwe – wystarczą 3 kroki:

1. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do zamówienia.

2. Starannie zapakuj zwracany towar (nieużywany i czysty!) z dołączonym formularzem zwrotu i dowodem zakupu. Formularz możesz również przesłać na adres e-mail: zamowienia@candytm.pl.

3, Odeślij go na swój koszt na adres:

Candy Wojciech Czyżowicz
ul. Karolinowska 72
97-300 Piotrków Trybunalski

lub skorzystaj z opcji Szybkiego Zwrotu przez Paczkomat – informację, jak to zrobić, znajdziesz obok.

W ciągu 14 dni od otrzymania paczki zwrócimy Ci pieniądze.

Szybki Zwrot przez Paczkomat

Nadaj zwrot w dowolnym paczkomacie

1. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do zamówienia.

2. Wejdź na stronę: https://szybkiezwroty.pl/candytm i wypełnij formularz Szybkie Zwroty.

3. Paczkę z dołączonym formularzem zwrotu CandyTM nadaj w dowolnym Paczkomacie. Kod nadania otrzymasz na podany przez Ciebie numer telefonu. Na ekranie Paczkomatu wybierz kolejno: Zaczynamy, a następnie Nadaj paczkę. Następnie wpisz kod nadania. Włóż paczkę do skrytki, która się otworzy, zamknij i gotowe!

4. Koszt nadania Szybkiego Zwrotu przez Paczkomat wynosi 10 zł. Kwota zostanie odliczona od wartości zwracanego towaru.

Ważne informacje o zwrotach

  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Nie odbieramy przesyłek odesłanych za pobraniem i z odbiorem osobistym w Paczkomacie lub innym punkcie odbioru.
  • Zwrot pieniędzy przekażemy w ciągu 14 dni od otrzymania paczki ze zwracanym towarem w ten sam sposób, w jaki dokonano wpłaty. W przypadku paczek pobraniowych dokonamy przelewu na wskazany w formularzu numer konta.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za przesłane do nas towary, które nie zostały zakupione w CandyTM.
  • W naszej ofercie znajdują się produkty zabezpieczone plombą - w momencie jej uszkodzenia nie podlegają one zwrotowi.

Pobierz formularz zwrotu

 

Jak złożyć reklamację?

Reklamacja w CandyTM to bardzo prosty proces:

1. Wypełnij formularz reklamacji. To ważne, bo jest on podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej.

2. Starannie spakuj reklamowany towar (powinien być czysty!) z dołączonym formularzem reklamacji i dowodem zakupu. Formularz możesz również przesłać na adres e-mail: zamowienia@candytm.pl z dołączonymi zdjęciami oraz opisem wady.

3. Odeślij go na swój koszt na adres sklepu:

Candy Wojciech Czyżowicz
ul. Karolinowska 72
97-300 Piotrków Trybunalski

Odniesiemy się do reklamacji maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia. Koszt odesłania produktu w ramach reklamacji ponosi Kupujący. 

Co nie podlega reklamacji?

Sprawdź wytyczne

  • Uszkodzenia mechaniczne, takie jak rozprucie, pęknięcie, rozciągnięcie, zmechacenie czy przetarcie
  • Zafarbowanie/wybarwienie towaru
  • Uszkodzenia elementów ruchomych: zamków, ekspresów, nap, guzików
  • Uszkodzenia zdobień: cekinów, ćwieków, piór, broszek itp.
  • Produkty niewłaściwie konserwowane i użytkowane niezgodnie z instrukcją umieszczoną na metce
  • Pęknięcia nadruków
  • Niewłaściwie dopasowany rozmiar i fason oraz różnice w wymiarach mieszczące się w zakresie ± 2 cm (w tym przypadku towar podlega zwrotowi w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia)
  • Różnice między rzeczywistym wyglądem produktu a zdjęciem umieszczonym w sklepie, jeśli wynikają one z indywidualnych ustawień monitora (w tym przypadku towar podlega zwrotowi w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia)

Pobierz formularz reklamacji