Darmowa dostawa już od 149 zł   |   Twisto, PayPo - kup, przymierz i zapłać w ciągu 30 dni

516K fanów

PL EN

Centrum pomocy

dotyczące zakupów w CandyTM

To miejsce, w którym znajdziesz odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez nasze Klientki. Rozwiewamy wątpliwości dotyczące płatności, dostawy i zwrotów oraz reklamacji. Doradzamy również, jak zamówić prawidłowy rozmiar. Wszystkie odpowiedzi podzieliliśmy na intuicyjne kategorie. Mamy nadzieję, że łatwo się w nich odnajdziesz. Jeśli nie znajdziesz wyjaśnienia swojego zapytania, skontaktuj się z nami. Cały czas czekamy na Twoją wiadomość pod mailem oraz na Messengerze. Jesteśmy też dostępni pod telefonem. Szczegółowe dane znajdziesz w zakładce „Kontakt”.

 

ZAKŁADANIE, LOGOWANIE I OBSŁUGA KONTA UŻYTKOWNIKA

Chcę założyć konto w sklepie. Jak mogę to zrobić?
Wypełnij odpowiedni formularz. Znajdziesz go klikając w przycisk „Nie masz konta? Zarejestruj się”, który zlokalizowany jest pod oknem logowania na podstronie https://candytm.pl/logowanie 

Rejestracja konta – czy muszę za nią zapłacić?
Nie. Rejestracja konta jest dobrowolna i darmowa.

Gdzie zaloguję się do mojego konta?
Na podstronie logowania – https://candytm.pl/logowanie 

Nie pamiętam hasła. Jak je przypomnieć?
Podaj swój e-mail na podstronie https://candytm.pl/nowe-haslo, a otrzymasz wiadomość z nowym hasłem.

Co zyskam, kiedy założę konto użytkownika?
Łatwiejsze zakupy (automatyczne wypełnienie danych), szybki podgląd statusu zamówienia, wgląd do historii zakupów oraz podgląd ulubionych.

Czy możliwe są zakupy bez rejestracji?
Tak. Nie musisz posiadać konta użytkownika w naszym sklepie, aby złożyć zamówienie. 

 

PRODUKTY, NOWE KOLEKCJE

Towar, który chcę zamówić ma status „NIEDOSTĘPNY”. Czy mogę go kupić?
Produkt obecnie nie jest dostępny w naszej ofercie. Jest jednak duża szansa, że niebawem znów powróci do sprzedaży. Najlepiej zapisz się do „Powiadom o dostępności”.

Jak korzystać z opcji „ZAPYTAJ O PRODUKT”?
Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz na stronie produktu, a my w możliwie najkrótszym czasie prześlemy do Ciebie odpowiedź.

Jak działa funkcja „POWIADOM MNIE, GDY BĘDZIE DOSTĘPNY”?
Jeśli jesteś zainteresowana produktem, podaj nam swój e-mail, a prześlemy do Ciebie wiadomość, gdy towar znów będzie w sprzedaży.

W jaki sposób najłatwiej dodać produkt do „Ulubionych” i przejrzeć listę zapisanych towarów?
Produkt możesz dodać do wishlisty klikając na napis „Dodaj do ulubionych” (znajduje się pod przyciskiem „Dodaj do koszyka”). Listę można przejrzeć, klikając symbol serca, znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu.

Gdzie znajdę informacje o produkcie?
Wszystkie informacje o produkcie znajdują się w zakładce „OPIS”. 

Jaki rozmiar produktu prezentuje modelka?
Modelka na zdjęciu prezentuje zawsze najmniejszy dostępny rozmiar danego produktu. Wymiary modelki podane są również w zakładce „WYMIARY MODELKI”.

Kiedy pojawiają się nowe kolekcje na stronie?
Nowe kolekcje wprowadzane są mniej więcej 2 razy w tygodniu. O wszystkich nowych kolekcjach informujemy na naszym Facebooku? https://www.facebook.com/xCandyTM 

Co oznaczają wymiary podane na stronie? Czy materiał się rozciąga? 
Jeśli produkt posiada dwa wymiary – oznacza to iż jest on elastyczny. Pierwszy wymiar to szerokość mierzona na płasko bez naciągnięcia - natomiast drugi wymiar to szerokość po maksymalnym naciągnięciu. 

Co oznacza, że produkt posiada rozmiar uniwersalny? 
Ubrania w rozmiarze uniwersalnym posiadają jeden rozmiar. W zależności od fasonu oraz kroju rozmiar uniwersalny powinien pasować na osobę noszącą S/M lub L/XL. W takim przypadku najlepiej sugerować się wymiarami podanymi w opisie produktu.

 

SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI ZA ZAKUPY

Gdzie znajdę dokument potwierdzający zakup?
Paragon lub fakturę prześlemy na adres e-mail podany podczas finalizacji zamówienia.

Jakie opcje płatności dostępne są w butiku CandyTM?
Zamówienie można opłacić zwykłym przelewem albo za pośrednictwem platformy - imoje.pl. Można też zamówić towary za pobraniem i zapłacić za nie już po odbiorze przesyłki. Płatność można również odroczyć korzystając z opcji „Twisto – KUP TERAZ I ZAPŁAĆ W CIĄGU 21 DNI”. Więcej o usłudze przeczytasz na stronie: www.twisto.pl.

Po jakim czasie od złożenia zamówienia można dokonać płatności?
Przy wyborze płatności Twisto oraz imoje płatności należy dokonać natychmiastowo podczas finalizacji zamówienia. Zamówienia nieopłacone z wyborem płatności imoje oraz Twisto zostaną anulowane w terminie do 2 dni.

Przy wyborze płatności przelewem zwykłym zamówienie należy opłacić maksymalnie do 2 dni od daty jego złożenia. Po ustawowym terminie oczekiwania na wpłatę zamówienie zostanie anulowane. 

Co w przypadku nieopłacenia zamówienia poprzez platformę imoje oraz Twisto?
W przypadku braku możliwości opłacenia zamówienia poprzez platformę imoje oraz Twisto należy złożyć nowe, niezależne zamówienie. 

Gdzie znajdę numer rachunku na który mam wykonać przelew zwykły? 
Wszystkie dane do wpłaty znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce „KONTAKT”. 

Czy otrzymam potwierdzenie zaksięgowania wpłaty? 
Potwierdzenie o zaksięgowaniu wpłaty zostanie wysłane na adres podany w zamówieniu. Przelew zwykły księguje się na naszym koncie od 2 do 3 dni roboczych.

Czy jest możliwa zmiana formy płatności po złożeniu zamówienia?
Zmiana formy płatności nie jest możliwa. Możliwość wyboru formy płatności jest wyłącznie podczas finalizacji zamówienia. 

 

DOSTAWA PACZEK DO KLIENTÓW

Gdzie mogę śledzić status zamówienia?
O statusie zamówienia poinformujemy Cię w wiadomości mailowej. Możesz śledzić go także w obrębie konta klienta.

Ile trwa realizacja zamówienia? 
Czas realizacji zamówień wynosi od 1-3 dni roboczych. 

Ile trwa dostawa?
Czas na dostarczenie przesyłki uzależniony jest od wyboru formy dostawy:
- kurier InPost do 48h
- paczkomat InPost do 48h
- ORLEN Paczka do 5 dni roboczych 

Czy w CandyTM mogę korzystać z darmowej dostawy?
Oczywiście. Darmowa dostawa jest dostępna do zamówień powyżej 149 PLN na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostawa za pobraniem kosztuje 20 PLN niezależnie od wartości koszyka.

Kto dostarczy moją paczkę?
Zamówienia przesyłamy do paczkomatów InPost. Współpracujemy również z kurierami InPost i dostarczamy za pośrednictwem usługi ORLEN Paczka.  

Czy paczki z butiku są dostarczane za granicę?
Niestety nie. 

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia osobiście w Piotrkowie Trybunalskim?
Niestety nie. Jako sklep internetowy w Piotrkowie Trybunalskim mamy wyłącznie punkt magazynowy i nie prowadzimy sprzedaży detalicznej

Z kim skontaktować się, jeżeli opakowanie w którym został dostarczony towar było uszkodzone?
Prosimy złożyć reklamację w firmie kurierskiej.

Czy przewoźnik ma obowiązek kontaktować się przed doręczeniem zamówienia z klientem?
Przewoźnik nie ma obowiązku kontaktu z klientem przed doręczeniem zamówienia. 

Co w przypadku nieodebrania przesyłki kurierskiej z zamówieniem?
Jeśli z jakiegoś powodu przesyłka nie zostanie odebrana przez klienta – zostanie ona zwrócona do nadawcy, czyli na adres sklepu. W momencie otworzenia przesyłki przez dział zwrotów i reklamacji zostanie wysłany e-mail z zapytaniem czy klient życzy sobie ponownej wysyłki za ponowną opłatą czy też zwrotu środków pomniejszonego o kwotę zwrotu do nadawcy.

Co w przypadku otrzymania niepoprawnego zamówienia?
Prosimy odesłać do nas odzież w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W paczce należy umieścić poprawnie wypełniony dokument zwrotu. W formularzu proszę umieścić powód odesłania zamówienia oraz informację, jakie są Pani oczekiwania - zwrot środków czy wymiana na poprawny produkt. Błędnie wysłaną odzież należy odesłać poprzez www.szybkiezwroty.pl. Wszystkie niezbędne informacje znajdzie Pani na naszej stronie internetowej w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE - https://candytm.pl/zwroty-i-reklamacje.

 

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR? SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE REKLAMACJI

Gdzie przesłać dokument reklamacji/zwrotu?
Prosimy dostarczyć go na adres e-mail: reklamacje.zwroty@candytm.pl lub przesłać pocztą na adres: Candy Wojciech Czyżowicz, ul. Wojska Polskiego 118, 97-300 Piotrków Trybunalski. Prosimy również o przesłanie do nas zwracanego lub reklamowanego towaru.

Jaki jest termin na wykonanie zwrotu?
Czas na realizację zwrotu wynosi do 14 dni roboczych od daty doręczenia zamówienia do klienta.

Gdzie znajduje się numer zamówienia, który należy podać w formularzu zwrotu?
Numer zamówienia znajduje się pod kodem kreskowym, w prawym górnym rogu formularza zwrotu. Zaczyna się od liter PL, np.: PL12345678

Kto płaci za przesyłkę zwrotną?
Klient.

Czy kwota zwrotu zostaje pomniejszona o koszt przesyłki zawarty w całkowitej opłacie za zamówienie?
Tak.

Czy można korzystać z szybkich zwrotów?
Tak, naszym klientom udostępniamy możliwość szybkiego zwrotu przez paczkomat. Koszt takiej usługi to 10 zł. Zapraszamy na stronę https://szybkiezwroty.pl/candytm.

Jak dokonać zwrotu poprzez paczkomat? 
Aby skorzystać z szybkiego zwrotu przez paczkomat należy zarejestrować się na stronie www.szybkiezwroty.pl. Na podany adres e-mail oraz numer telefonu otrzyma Pani 10-cio cyfrowy kod, który należy umieścić na zwracanej paczce. Na opakowaniu zwrotnym może znajdować się tylko kod zwrotu. Kod jest aktywny przez 48h. W tym czasie należy udać się do dowolnego paczkomatu i nadać paczkę poprzez przycisk ‘’mam specjalny kod’’. O rozpatrzeniu zwrotu zostanie Pani poinformowana w terminie 14 dni od daty dostarczenia paczki zwrotnej do magazynu CandyTM. W tym terminie zrealizujemy przelew zwrotny. Zwrot środków zostanie pomniejszony o kwotę 10.00 zł.

Czy mogę zwrócić produkt osobiście?
Niestety, nie ma takiej możliwości.

Ile będę czekać na rozpatrzenie reklamacji i zwrot środków?
Rozpatrzenie reklamacji trwa nie dłużej niż 14 dni roboczych. Tyle samo czasu mamy na zwrot środków. Możemy jednak zapewnić, że wszystko robimy w możliwie najkrótszych terminach.

 

INNE PYTANIA

Mam Kupon rabatowy. Co z nim zrobić?
Kupon upoważnia do zniżki w czasie zakupów. Należy wpisać go w formularzu zamówienia w polu „Kupon”.

Kiedy będzie promocja?
Robimy wszystko, by pozytywnie zaskakiwać nasze klientki. Promocje organizujemy regularnie. Informacje o nich można znaleźć w naszych mediach społecznościowych. Zachęcamy też do zasubskrybowania newslettera.

Czy mogę wymienić produkt?
Niestety, nie ma możliwości wymiany produktu. Proszę zwrócić produkt i dokonać kolejnego zamówienia.

Czy mogę zmienić adres wysyłki/numer telefonu po złożeniu zamówienia?
Nie zawsze jest to możliwe. Wszystko zależy od etapu realizacji zamówienia. Prosimy o kontakt: 512 293 521

Czy mogę dołączyć produkty/zmienić kolor lub rozmiar produktu po złożeniu zamówienia?
Niestety, nie ma takiej możliwości.

Czy mogę anulować zamówienie?
Oczywiście można je anulować. Prosimy o kontakt: 512 293 521. Jednak trzeba zrobić to jak najszybciej od złożenia zamówienia. Zamówienia, które zostały przez nas spakowane, niestety już nie mogą być anulowane.

Czy CandyTM ma sklep stacjonarny?
Nie, jesteśmy jedynie butikiem internetowym.

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Nie, zamówienia można składać wyłącznie poprzez stronę internetową www.candytm.pl

Czy mogę zamówić Newsletter?
Tak. Odpowiedni formularz znajduje się u dołu strony. Z subskrypcji można zrezygnować klikając przycisk „WYPISZ SIĘ Z NEWSLETTERA”, który zlokalizowany jest poniżej formularza.

Jak skontaktować się z CandyTM?
Biuro obsługi klienta  
Napisz do nas - zamowienia@candytm.pl
Zadzwoń do nas - 512 293 521
Biuro obsługi klienta jest czynne w godzinach: Poniedziałek - Piątek 8:00-16:00